En shopaholics bekännelser


Blev bara shopping och middag för mig och mina darlings igår, när det väl kom till kritan var det ingen av oss som egentligen kände för att gå på fest, trots att vi (eller i alla fall jag) varit supertaggade hela torsdagen.Vi var väl för trötta allihopa, haha.

Idag vaknade jag rätt tidigt, och har suttit och gjort mest ingenting hela morgonen. Satt och kollade runt lite på Youtube (seriöst, när man en gång börjat är man fast i flera timmar, de där relaterade klippen är farliga!) när jag hittade trailern till Confessions of a Shopaholic! Hade helt glömt bort att den har premiär snart - 20 mars är det dags för oss i Sverige. Vill verkligen se den, verkar vara en rätt bra och halvrolig (eller mer!) bok-turned-film, och det är ju inte direkt något som hör till vanligheterna. Längtar! Något som ni vill se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback