Nu!

Som ni kanske märkt har jag tagit en rejäl paus, kände att jag verkligen behövde det efter allt som hänt - att bara ta hand om mitt "riktiga" liv ett tag och inte fundera så mycket över annat. Det har räckt med skolan och allt annat som varit på gång samtidigt. Men nu börjar allt kännas bättre och bättre - även om det kommer ta lång tid innan jag vant mig vid hela situationen börjar jag (eller försöker i alla fall) se på saker mer positivt. Har också nyss fått reda på att min mamma kommer kunna behålla huset, vilket gör att allt känns mycket, mycket bättre. Och så vill jag säga tack för alla fina kommentarer också, det värmer verkligen att människor jag aldrig träffat vill mig så väl. Så tack, ni är helt underbara!

Idag då? Har hunnit med skola, solning (vilket resulterade i ungefär en miljon nya fräknar) och så shopping till Visa-kortet glödde (eller blev lite varmt åtminstone, haha.) Ska visa allt imorgon om jag hinner. Nu ska jag försöka ta mig ner i sängen och kolla The Hills, måste vara pigg till nationella i spanska imorgon bitti.
Night ♥


Kommentarer
J

Gud vilken lättnade det måste ha varit när du fått veta att ni kan bo kvar i huset! Skönt att allt blivit bättre, verkligen! :)

2009-04-23 @ 08:35:18
URL: http://l3s5.blogspot.com
Cassandra

Vad skönt för dig att allt blir bättre och att ni fpr bo kvar och allting! Im going thrue what you're going thrue, så jag vet hur det känns! Dock verkar det som om vi måste flytta från huset, men jag hoppas vi antingen mamma eller pappa kan stanna! Me som sagt, skönt att det är bättre för dig nu :D <3

2009-04-26 @ 11:23:09
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Fanny

åh vad jag är glad att du börjat blogga igen!! :) har verkligen saknat din blogg, skönt att allting har blivit bättre för dig nu :) kram

2009-04-29 @ 19:04:25
URL: http://fanniiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback