Au natural

I början var gymnasiet rena semestern jämfört med nian (seriöst, vi gjorde ingenting de första veckorna), men nu blir det bara mer och mer... och mer. Sitter just nu och halvsover samtidigt som jag skriver en motion om könskvotering. Man kan ha det roligare.

Image Hosted by ImageShack.us

Lite Top Model har jag hunnit med ikväll i alla fall. Anya är min favorit än så länge, men jag gillar Katarzyna också. Synd bara att de visar säsongerna före i andra länder, är så himla lätt att råka få reda på vem som vinner. Vilket jag såklart gjort, för typ fjärde säsongen i rad. Men jag avslöjar ingenting, vill inte förstöra för någon annan. Nu ska jag skriva det sista på min motion och sen blir det faktiskt sängen för mig, är verkligen supertrött. Godnatt!

Kommentarer
Malin

Usch, jag är jätte nervös inför gymnasiet och jag går bara i 8:an!

2008-09-26 @ 18:07:04
URL: http://baramaalin.devote.se
Malin

Det tycker jag inte att du behöver vara :) Visst, det är rätt mycket att göra, men i och med att man väljer själv vilka ämnen man vill läsa så blir det hela roligare :)

2008-10-04 @ 11:35:29
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback