Namnhalsband

Image Hosted by ImageShack.us
Jag har länge varit sugen på ett namnhalsband á la Carrie, helst i guld. Men jag har aldrig riktigt kommit mig för att börja leta runt efter ett, förrän nu då vill säga. Dock är det enda jag har hittat under mitt googlande en dansk hemsida som heter supastar.se, och som säljer namnhalsband i alla möjliga former och storlekar, men till ett lite högre pris än vad jag från början tänkt mig. Ett i guld kostar 1250:-, och då är inte frakt inräknat. Passar inte riktigt min budget just nu om man säger så. Silver är förstås billigare, 600:- exklusive frakt - men ändå.

Någon av er som vet om det finns att köpa billigare någonstans? Eller får jag helt enkelt snällt vänta till min födelsedag?

Kommentarer
Malin

Jätte sött halsband. synd att det var så dyrt.

2008-09-03 @ 11:16:58
URL: http://growupkid.devote.se
Cassandra

Svar: Åh sötnos då, den kjolen är superlätt att sy :D Kan ha sybeskrivning om du vill? :)



Åh, en namnhalsband i guld har jag velat ha sedan jag såg mitt första SATC avsnitt.. Måste finnas billigare någonstans!?



Kram

2008-09-03 @ 19:51:59
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
amelie

jag har sett liknande nånstans på söder... typ på samma gata som ringen ligger på. vet inte riktigt om priserna men jag ska kolla lite nogrannare på det så jag kan jag berätta :)

2008-09-04 @ 20:25:42
Malin

Malin: Ja, visst är de fina!? :) Verkligen, jag behöver ju liksom inte ha äkta guld... Även fast det förstås skulle gå bra det också ;)



Cassandra: Åh, det skulle vara jättegulligt av dig! :)



Ja, jag tycker också det, men jag har googlat runt i flera timmar och jag hittar verkligen inget annat :O Om man inte vill beställa från USA via eBay, men med tull och sånt som kan tillkomma så vet jag inte om det blir billigare ändå :( Kram!



Amelie: Har du? :D Det skulle vara supergulligt av dig, tack så jättemycket!

2008-09-05 @ 19:06:05
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback