Klacklöst

Image Hosted by ImageShack.us

Att köpa klackar utan klackar är inte något som skulle falla mig in. Fult och sannolikt lika obekvämt som dyrt. Jag pratar förstås om de Antonio Berardi-signerade skapelserna som Victoria Beckham bar vid lanseringen av hennes och Davids senaste doft i veckan. Är de inte sjukt fula? Och för ett pris på 22000:- kan jag inte fatta att någon faktiskt köper dem. Det skulle väl vara Victoria då, om hon nu inte fick dem gratis. Nä, jag får bara känslan av att detta är något man gjorde bara för att alla andra galna klack-idéer redan var tagna. Säger som Frida Fahrman - varför ta bort klacken, det är ju den som är själva poängen med en sko.

Och, bara en fråga, hur fasen gör man för att kunna gå i dem?

Kommentarer
Malin

Sjukt fula var dom, haha..måste ju vara jätte jobbigt att gå runt på tå hela tiden.. :P Kram!

2008-10-01 @ 16:08:01
URL: http://baramaalin.devote.se
Malin

Ja, eller hur, och tänk om man lutar sig lite för mycket bakåt, då måste man ju välta ;) Kram!

2008-10-04 @ 11:36:12
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback