I promise myself

Kom på igårkväll att jag hade massor med läxor som behövdes göras, så därför blev det ingen bloggning. Igen. Herregud, det känns som om det enda jag skriver om är anledningar till att jag inte bloggar. Men det ska bli skärpning på det. Promise.

Image Hosted by ImageShack.us

I helgen har jag som sagt varit sjuk, men ett besök på IKEA för att leta ny säng har jag ändå orkat med. Ska äntligen få en ny efter att ha sovit i min 90-säng sen jag var lite drygt nio år. Hittade ingen som passade dock, men ska kolla lite på Mio och så senare i veckan. Lite tidskriftsamlare och en orkidé (haha, vi får se hur länge jag lyckas hålla den vid liv) blev det ändå, plus ett besök på H&M där jag kom ut med den här klänningen och en ögonskuggepalett. Gillar inte alls Isadora egentligen - tror faktiskt aldrig att jag ens köpt något därifrån förut - men den här paletten gav mig så mycket Bobbi Brown-vibbar att jag var tvungen att ha den. Nu blir det lite Gossip Girl för min del, och sen plugg på engelskaglosor.
Ha en fin kväll ♥

Kommentarer
Engla

Tack! Blev ganska nöjd själv me tanke på att jag inte är så duktig på sånt här:O:D



Vad ska du göra idag?



2008-09-02 @ 12:00:06
URL: http://justjag.blogg.se/
Malin

Det borde du verkligen vara! :D Idag ska jag åka och leta tapeter till mitt rum, och sen ikväll ska jag träna :) Du då?

2008-09-07 @ 12:25:03
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback