Låt den rätte komma in II

Gick ju som tidigare nämnt och såg hypade Låt den rätte komma in igår kväll. Hade höga förväntningar, men filmen var till min besvikelse inte alls så bra (och inte ens hälften så läskig) som jag trott. Visst, jag satt och halvblundade flera gånger, men det var bara för att det var så grymt mycket blod med hela tiden, och det var mer äckligt än läskigt. Sen tyckte jag den kändes väldigt utdragen på något sätt, känns som om man lika gärna skulle kunna ha gjort filmen en timme kortare. Helt värdelös var absolut inte, men som sagt inte det bästa i thrillerväg jag sett heller... Men fått mig sugen på att läsa boken har den i alla fall, kan tänka mig att den är väldigt mycket bättre än filmen. Hur som helst fick jag en jättetrevlig kväll med lika trevligt sällskap, var länge sen jag skrattade så mycket under en och samma kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback