Där gick den sovmorgonen

Ibland blir man sur. Hade veckans enda sovmorgon idag (och det var en lång sådan, började tio över tolv) och jag hade verkligen sett fram emot att få sova riktigt länge för en gångs skull. Och så väcks man halv nio av en jävla borr som ska borra ner bergvärme hos våra grannar. Och let me tell you, det lät. Mycket.

Nu sitter jag i alla fall i skolan och skriver på något fördjupningsarbete om antiken och medeltiden. Roligare kan man ha, men jag gillar historia så det är faktiskt helt okej. Slutar hur som helst kvart i tre och då ska jag iväg och köpa en jättesöt kjol som fina E har lagt undan åt mig, och efter det blir det troligen middag med några tjejer från min gamla klass. En bra fredag med andra ord! Vad ska ni hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback