Nyköpt

Image Hosted by ImageShack.us
Är helt slut efter en hel dags springande i affärer. Var inne på IKEA och Mio för att köpa lite grejer till mitt rum, och sen hann jag in lite snabbt på H&M också, där jag köpte en del. Blev väldigt mycket svart; svarta strumpbyxor (deras strumpbyxor i 100 den är hur sköna som helst, lagom tjocka och kliar inte alls vilket jag tycker strumpbyxor har en tendens att göra), svarta tygskor (som jag till min stora lycka kunde ha storlek 38 i! Är inte mina skor på bilden, allt som är silver på dem är svart på mina), lite svarta undies plus en kort, svart volangklänning från Divided. Vet inte om den har så många användningsområden direkt (nyår kanske?), men den var så fin att jag bara var tvungen att köpa den. Kan hända att den får åka tillbaka. Bilden är tagen med mobilen, så man ser inte så bra, men jag ska fota bättre så fort jag blir lite piggare :)

Kommentarer
Maja

Snyggt :D !

2008-10-27 @ 23:56:00
Malin

Tack! :D

2008-10-28 @ 10:45:12
URL: http://mln.webblogg.se/
Cassandra

Men ååh vad fin :D Du ser ut som en liten ängel eller något, och den passar ju nästan på vardagarna också :) En skönhet klär i allt!



Kram

2008-10-28 @ 12:55:33
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback