Nine to five (eller inte)

Idag har jag seriöst haft världens skönaste dag. Började egentligen 10:05 med Geografi, men eftersom att det var någon fotbollsmatch mellan vår skola och en annan så slapp vi den och fick gå och kolla på fotbollen istället. Efter det skulle vi haft samhällskunskap, men den var inställd. Alltså, jag gick cirka en halvtimme i skolan idag. Men det behövdes, är helt slut trots att jag egentligen inte har gjort så mycket den här veckan. Hoppas bara att jag inte håller på att bli sjuk - igen. Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Malin & Iza

Härlig dag, vi var lediga hela dagen pga av en begravning så det var ju skönt, förutom att de just skulle va begravning då. Vi ska fortsätta fixa lite på våran nya blogg, själv? :) Kram

2008-10-17 @ 22:48:08
URL: http://stylebymika.blogg.se/
Vanessa

jag hade också en ´lyckodag!

2008-10-18 @ 14:07:52
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback