En påminnelse

Image Hosted by ImageShack.us

Glömde ni ställa om klockan inatt? Det gjorde jag. Såklart. Men nu har jag ställt den rätt, en timme bakåt. Det skulle vara mycket skönare om man ställde om till vintertid mitt i en skolvecka istället, en timmes extra sömn skulle ju inte vara helt fel... Nä, nu måste jag skynda, skynda, skynda. Ska hinna duscha, måla naglarna, byta om, sminka mig och packa mina danskläder på lite drygt en timme. Det är någon slags kombinerad lunch och middag hos farmor tillsammans med kusinerna som står på agendan. Efter det blir det dans, igen.


Kommentarer
lizzie

tack malin :)

haha du är inte den enda som glömde att ställa klockan! blev helt förvirrad på morgonen när alla klockor gick olika i hela huset. sen slog det mig att det kanske var nu man byter till vintertid ;)

2008-10-27 @ 12:51:54
URL: http://lizetty.blogg.se/
Malin

Haha, jag också, och då hade jag ändå påmint mig själv typ tusen gånger under kvällen att jag skulle ställa om klockan nästa dag ;)

2008-10-28 @ 10:44:45
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback