Varma fötter

Image Hosted by ImageShack.us
Mina kopior från I.C.U, gick på knappt femhundra till skillnad från originalet som kostar runt 1800:-


Inte många är gladare än jag över att UGG:sen är populära igen. Har aldrig ägt ett par förut, men nu när de började synas lite varstans införskaffade jag mig ett par kopior från I.C.U (även om jag var frestad att köpa det dubbelt så dyra originalet så hade det inte riktigt gått ihop med min budget), och jag måste säga att det är det skönaste jag någonsin satt på mina skomisshandlade fötter. Varma, ulliga och riktigt mysiga - har inte fryst en enda gång med mina trotjänare på fötterna. Att de sedan inte är de mest smickrande skorna kan jag väl hålla med om, men vid sex minusgrader och halv snöstorm är det faktiskt inte läge att tänka på sånt. Hurra för UGG:sen! Har ni hakat på trenden?


Kommentarer
Cassandra

Uggs, hurra! Otroligt fula (kallar de UGGLIES, haha), men så mysig att det är värt att gå omkring med något lika sort som en båt på fötterna :) Har ett par från H&M som inte är jättevarma, och jag skulle gärna vilja ha ett par "bättre" kopior. Hur mycket kostar ett par från "I.C.U"? :)



Kram

2008-11-24 @ 21:46:46
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Cassandra

Men oj, måste vara blind eller något. Ser ju nu at ICU uggsen kostar ca 500 kr :) Måste ha missat någon rad där!



kram

2008-11-24 @ 21:54:46
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
evelina

uggs är snyggt =)

2008-11-25 @ 00:38:16
Malin

Cassandra: Haha, Ugglies, det ska jag komma ihåg :D Jag vet, det är verkligen hur skönt som helst, plus att man inte direkt är ensam att gå runt och se ut som om man har storlek 43 i skor, så det gör inte så mycket :D Såg förresten idag att ICU-skorna är nedsatta till halva priset på Wedins :) Tror att de kostade en liten bit över 200:- bara. Kram!



Evelina: Ja, och skönt :D

2008-11-25 @ 18:15:16
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback