I know we could live tomorrow

Det här måste vara den tråkigaste fredagen på mycket, mycket länge. Sitter hemma och pluggar. På en fredag! Men jag har sjukt mycket skolarbete som jag måste få klart innan måndag, och eftersom att jag fyller år imorgon vill jag verkligen slippa plugga då. Och på söndag kommer hela släkten, och ja. Ni fattar.

Image Hosted by ImageShack.us
Men fyller år imorgon, det gör jag, och jag är lika uppspelt som ett litet barn. Älskar att fylla år! Just nu hoppas jag mycket på en rosa VAIO (speciellt med tanke på att man kan höra ljudet från min nuvarande laptops fläkt på femhundra meters avstånd), men med sin prislapp på knappa tolvtusen tror jag att det stannar vid en ouppfylld dröm. Tyvärr.

Kommentarer
Cassandra

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SÖTIS :D hoppas du fick en vaio, även om priset inte verkar allt för rimligt.. Grattis! :)



Kram

2008-11-29 @ 10:32:29
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Malin

Åh, gulle dig, tack så jättemycket! :D Blev tyvärr ingen VAIO (haha, inte direkt oväntat), men en hel del annat bra :D Tack igen! Kram! :)

2008-11-30 @ 14:12:38
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback