Matthew Williamson nästa gästdesigner på H&M

Image Hosted by ImageShack.us
                                Från Matthew Williamsons Resort Collection 2009

I och med bloggpausen har jag blivit lite efter, och så sent som igår fick jag reda på vem den nya gästdesignern på H&M är. Matthew Williamson (som bland annat även är kreativ chef på Pucci) är mannen som ska designa hela tre kollektioner åt H&M i vår och sommar - en vanlig damkollektion (som släpps 23:e april) samt en sommarkollektion för både dam och herr som släpps en bit in i maj. Tror att det här kan bli superbra, speciellt om man jämför med Comme des Garçons...

Kommentarer
Liisa

tror också att det kommer bli jätte bra, resort kollektionen såg ju riktigt snygg ut =) fin blogg btw!

2008-11-30 @ 12:52:07
Malin

Håller med, det finns en del riktigt fina saker, även i Ready To Wear-kollektionen :) Tack så jättemycket! :)

2008-11-30 @ 14:08:17
URL: http://mln.webblogg.se/
Cassandra

Svar: Oj, har du bara? Tycker du ska hålla utkik klockan 19:00 (tror jag) varje vardag på kanal5 då de visar två Vänner avsnitt på raken :)





Tror detta samarbete kommer bli bra, denna kollektion såg ju helt underbar ut :D



Kram

2008-12-01 @ 10:50:08
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Malin

Ja, det ska jag absolut göra :D Tack för tipset!



Tror och hoppas också det, finns en hel del plagg i kollektionen som jag verkligen älskar :D Kram

2008-12-06 @ 17:19:58
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback