Bloggpaus

Har blivit en rejäl bloggpaus nu de senaste veckorna, och även om man kanske inte ska säga det högt så har det faktiskt varit riktigt skönt. Dels har jag haft massor att göra, både i skolan och utanför och dels har allt bloggande känts krystat i ett par månader nu, så det kändes bra att ta en paus och sedan börja om på nytt. Är riktigt sugen på att sätta igång nu igen, och jag har en massa inlägg på gång!

Sen att min familjesituation inte varit den bästa nu de närmsta veckorna har såklart också gjort sitt till, har mått rätt dåligt och haft svårt att hitta lusten att göra saker över huvud taget, än mindre blogga. Men även om det hela egentligen inte har blivit bättre alls; så mår jag bättre. Försöker bara ta en dag i taget och fokusera på det positiva (okej, här låter jag som wannabe Dr.Phil. Sorry.)

Nä, nu måste jag sätta igång och plugga, har världens största historieprov på det fyra revolutionerna på torsdag. Så kul. Vi hörs snart!


Kommentarer
Cassandra

Svar: Haha, jo det är väl det enda posetiva. Men lite tråkigt ändå, sju var liite att ta i! :)



Åh vad mysigt att du är tillbaka, har verkligen saknat dig! Tycker det vara bra av dig att ta en paus, man behöver sånt ibland, speciellt när man inte mår allt för bra. Hoppas allt löser sig för dig, och att du snart mår bättre. Det kommer lösa sig, det lovar jag!



Stor kram :)

2008-11-24 @ 21:43:11
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback