When in doubt, wear...?

Image Hosted by ImageShack.us

Anledningen till att bloggen legat på is så länge är att jag legat hemma med feber de närmsta tre dagarna. Yes, till och med på Valborgsmässoafton låg jag i soffan och kollade på SATC och frös. Kul. Men, i vilket fall som helst, igår kväll började jag känna mig bättre och idag var jag helt frisk, så det blev lite shopping som gällde.

Panikletade balklänning och skolavlutningsklänning, och hittade det ena. Köpte en vit klänning från Zara (där jag för övrigt blev kär i ungefär trettio par skor) som jag tror får tjänstgöra som min tionde och sista grundskoleavslutningsklänning. Väldigt mycket finare i verkligheten måste jag tillägga. Köpte också ett till fodral från Gina Tricot plus en blommig klänning från sist nämnda affär, som jag dock tror får åka tillbaka. Får se. Hittade dessutom ett två år gammalt presentkort på Akademibokhandeln när jag rensade mina hyllor förut, så det köpte jag också upp. Det var väl det. Nu är det bara balklänning kvar. Hjälp!

Ursäkta min extremt snygga frisyr på bilden förresten, haha!

Kommentarer
Engla

Vilka fina kläder,Speciellt den vita klänningen:) Men herregud va smal du är.
:)

2008-05-05 @ 20:44:32
URL: http://justjag.blogg.se
Malin

Tack! :) Och ja, jag vet att jag är fult och onormalt smal, men det är verkligen inget jag är med meningen (har till skillnad från de flesta aldrig bantat eller något liknande i hela mitt liv, utan jag har tvärtom alltid försökt gå upp i vikt) eller något jag gillar. Har lika mycket komplex över min kropp som de flesta överviktiga har för sin, vilket många tyvärr verkar ha svårt att förstå :/

2008-05-17 @ 00:54:54
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback