En månad minus tio dagar

Helt slut efter att ha jobbat med en bildanalys i fyra timmar i sträck, inte kul alls. Men nu kan jag åtminstone räkna antalet inlämningar och prov som är kvar på ena handens fingrar vilket känns hur skönt som helst. En månad minus tio dagar tills allt det här (och då syftar jag på hela grundskolan) är över!


Nu är det sängen som gäller för mig; ska försöka somna före tolv för en gångs skull, och dessutom försöka drömma om någonting fint, som till exempel den här klänningen från StylebyStars. Den hade inte varit helt fel att ha på sig på avslutningsfesten (som jag väldigt gärna också kan drömma om för den delen - längtar!) Måste kolla den sidan lite noggrannare någon dag, de verkar ha en del fint. Men nu - godnatt ♥

Kommentarer
Clara

ja, eller hur, så fina :)



Ja dem är med i EllE :) du borde blogga mer, gillar din blogg ju! :D

2008-05-23 @ 18:49:38
URL: http://strawberrytree.blogg.se/
Cassandra

Håller med Clara - uppdatera mera! :D



Puss & Kram :)

2008-05-26 @ 11:42:04
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback