Inget vatten för mig

Här hemma (och i hela området) har vi varit utan vatten sen klockan fyra i eftermiddags, det var någon läcka som skulle ta flera timmar att laga. Man tänker inte på hur mycket vatten man egentligen använder förrän man är utan det, men det är en hel del. Nu dricker vi vatten på flaska istället, och kolsyrat sådant dessutom. Det vanliga var slut. Såklart.


Igår var jag hur som helst i stan med E, och det blev mest byten och tillbakalämningar av kläder, men en bikini och ett puder fick ändå följa med hem. Hade hundra kronor kvar på ett presentkort på H&M, så de spenderade jag på en ny bikini som bara kostade 49:- delen (!) Blå köpte jag, men den finns i hallonrosa och grönt också. Rätt fin för att vara så billig; bra passform, fina färger och så är den lite skimrande i materialet.

Nä, nu är det sängen som gäller för mig, vi hörs imorgon ♥


Kommentarer
Cassandra

Åh herregud, jag skulle dö utan vatten haha :D Hoppas det kom tillbaka snabbt :) Fin bikini också, speciellt den rosa!



Puss

2008-06-01 @ 10:13:24
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
fanny

Shit, vad jobbigt >,< (det där med vattnet alltså) Fina bikinisar! (en bikini, flera bikinisar (?) ) Japp, jag är sååå bra på svenska :)

2008-06-05 @ 15:19:22
URL: http://fannie.blogg.se/
Malin

Cassandra: Haha, jag vet, det är skitjobbigt! Det komm tillbaks ganska snart efter att jag skrev inlägget, så det var ju bra iaf :D Gillar också den rosa massor, men tyvärr passade jag inte så bra i färgen :/ Puss



Fanny: Ja, verkligen :( Haha, vet inte heller vad bikinis (?) heter i plural ;)

2008-07-04 @ 16:31:25
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback