Självstuderingsdag och pardanskväll

Gissa vem som varit ledig idag då? Eller okej, självstuderingsdag hette det visst, men ändå. Dock är kvällen inte lika ledig eftersom att jag, tillsammans med alla nior från min skola + fyra andra skolor måste gå på en obligatorisk pardanskväll mellen sju och halv tio. Kul. Skitkul. Ser verkligen fram emot att dansa foxtrot i två och en halv timme, och samtidigt passa på att missa Gossip Girl. Inte. Vems dåliga idé var det här egentligen!?

Imorgon har vi i vilket fall som helst inte heller någon vanlig skoldag; vi ska typ åka till ett buddhisttempel och meditera och äta vegetarisk mat tillsammans med våra SO-lärare. Kan ju bli... intressant. Hellre det än en vanlig skoldag i alla fall.
Nä, nu ska jag göra klart matteläxan, fixa iordning mig och möta MS och E för att gå till the efterlängtade pardanskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback