Plugg, plugg, plugg

Image Hosted by ImageShack.usTrodde det var max två dagar sen jag bloggade - men när jag kollade på mitt senaste inlägg var det skrivet för fem dagar sen. God, vad tar all tid vägen? Den här veckan och nästa har jag dessutom  s j u k t  mycket plugg, (sammanlagt blir det tre stora prov plus sex stora, betygsavgörande inlämningar) så det blir nog inte sådär överdrivet mycket bloggande de närmsta dagarna heller. Eller så blir det precis tvärtom eftersom att jag har en tendens att göra helt andra saker när jag egentligen måste plugga... Som att kolla klänningar på Forever21 (som numera shippar till Sverige!) till exempel. Den här vill jag ha i sommar, söt som socker och dessutom billig.
Nä, back to work. Disciplin var ordet!






Kommentarer
Joie

jag ska bestämma mig för en...hahaha kommer aldrig gå!
men, gör som jag sluta äta socker? ;)

åh den där klänningen var riktigt söt!

2008-03-11 @ 17:22:09
URL: http://joie.webblogg.se/
Joie

Nej, det verkar inte som det ibland!
men, herregud! det är ju supermycket, tur att bilden fick flyttas fram iaf! men, fortfarande. härligt.
och snart är det dags för de egelska nationella också... :/

2008-03-11 @ 19:34:40
URL: http://joie.webblogg.se/
Malin

Åh, vad svårt :O Skulle aldrig kunna bestämma mig! Påminner mig om att jag måste börja leta klänning jag också. Svårt!

Hahaha, har funderat på att försöka, men jag skulle aldrig lyckas. Min självdisciplin är så liten att den inte ens finns. Fast jag ska försöka snart, men får nog börja med en vecka eller så ;)

Visst är den, vill verkligen ha den! Fast den finns bara kvar i Large, så jag får hoppas att de tar in fler snart.

2008-03-15 @ 20:02:44
URL: http://www.mln.webblogg.se
Malin

Jag vet, sitter och pluggar på en lördagskväll (!!), för jag skulle inte ha en chans att hinna med allt annars. Kul. Not.

Eller hur, men som tur var kan man ju inte plugga till dem, så man slipper ju det iaf...

2008-03-15 @ 20:03:35
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback