Jag vill inte vara lång

Jag mätte mig idag, och blev inte direkt överlycklig när jag insåg att jag vuxit en centimeter till. Har varit 1,74 så länge att jag verkligen trodde (och hoppades) att jag slutat växa - men tydligen inte. Jag vill inte vara lång! Inget illa menat mot alla andra långa, på vissa är det verkligen skitsnyggt att vara lång (den där meningen var grammatiskt förkastlig, men skitsamma), men just jag passar verkligen inte som lång. Jag känner mig som en kort person liksom. 1,68 (inte för att det är sådär jättekort, men) skulle varit lagom för mig, inte 1,75. Period.

Är ni nöjda med er längd eller vill ni vara kortare/längre?

Kommentarer
Cassandra

Guud, jag vill vara typ mycket mera längre än jag är nu! Du borde vara jättelyklig som är så lång. Om du vill kan du ge sisådär femton centimeter till mig, haha :D Men du slutar nog växa snart, det tor jag :) Själv är jag bara 161,5 centimter över havet!

2008-03-04 @ 19:10:44
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
lizzy

åh lycko dig som är så lång :) själv är jag 164 centimeter. när jag var hos skolsköterskan så sa hon att jag bara kommer bli ca. 165 centimter.. så jag kommer växa 1 centimeter till, wiho .. nat. fast, man ska inte alltid lita på sånadär grejer. men för mig hade 168 också vart perfekt, jag hade gärna velat bli lite längre till :)

2008-03-05 @ 06:55:43
URL: http://lizzzien.blogg.se
Joie

jag vill vara lite kortare, men jag orkar inte bry mig längre. har många tjejkompisar som är längre. och jag kallas kort ibland, okej av killar men jag blir glad då! haha :)

jag är typ mellan 170-172 cm...

2008-03-05 @ 17:43:42
URL: http://joie.webblogg.se/
Malin

Haha, varsågod, bara att ta för dig ;) Hoppas verkligen, verkligen det, vid 1,75 går verkligen min gräns, längre vill jag INTE bli. Åh, vad fint, vill också vara kort ju! :D

Lizzy: 1,65 är ju jättelagom, bara tre centimeter från din önskelängd ju :D

Joie: Har iofs ingen tjejkompis som är längre än mig; den längsta är nog runt 1,74, men de flesta är över 1,70-strecket i alla fall, så det är ju bättre än om alla ens kompisar hade varit runt 1,60 (så man slipper sticka upp alltså ;)) Haha, skulle också bli glad om jag blev kallad kort, fast det har inte hänt på några år :(

2008-03-18 @ 10:39:12
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback