Ansiktsbehandling&Shopping

Idag har jag både hunnit med en del shopping (och dessutom varit ambitiös nog att fota allting) och blivit insmord, masserad, peelad, ångad, rengjord och desinficerad på en salong som jag hade ett presentkort på. Hur skönt som helst, fast mitt ansikte har nu antagit en extremt osmickrande röd nyans. Mindre kul.

Image Hosted by ImageShack.us

Det jag köpte var för den intresserade ett par helt vanliga svarta ballerinor, ett par flip-flops (brukar inte ha flip-flops eftersom att det gör så himla ont mellan tårna, men jag ger det ett försök till), en ny foundation, en ansiktskräm och Gina Tricots svarta American Apparel-kopia till fodral.

Kommentarer
Cassandra

Grymt snygga ballerinor, jag som letat efter ett par svarta like forever! Vart köpte du dina? Och vad fiin du var i fodralet, jag känner mig ungefär lika het som en flodhäst, haha :D

2008-03-26 @ 22:21:16
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Tack! De är köpta på Wedins :) Lite konstiga i storlekarna dock, 39 som jag har i vanliga fall är nästan för litet, medan 40 är alldeles, alldeles för stort :O

Tack söta, du är så himla snäll :) Men jag förstår verkligen inte varför du kände dig som en flodhäst i dina, du är ju verkligen jättesnygg i dem!

2008-04-04 @ 19:07:04
URL: http://www.mln.webblogg.se
nina

ooojj vad smal du var.. men fint smal =)

2008-04-04 @ 23:33:46
Malin

Nina: Tycker själv att jag är lite FÖR smal, men jag har väldigt svårt för att gå upp i vikt, tyvärr. Men jag kämpar på :) I vilket fall som helst, tack :)

2008-04-04 @ 23:41:12
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback