Jag är tillbaka

Nu har det varit tyst riktigt länge här. Det har hänt så mycket hela tiden och jag har haft massor att göra (trots att jag inte har något skolarbete alls kvar utom en liten grej till årsboken); plus att jag har känt mig totalt oinspirerad och verkligen inte haft något att skriva om. Har knappt suttit framför datorn alls på över en vecka. Men nu är jag tillbaka och har massor av idéer, så nu ska jag verkligen blogga mycket tills jag åker till Mallorca den fjortonde. Och där nere kommer jag säkert också åt en dator lite då och då, så mig kommer ni inte slippa på ett bra tag, haha!

Nu ska jag fortsätta förbereda inför avslutningsfesten imorgon (!) och städa. Det förstnämnda kul, det andra inte riktigt lika spännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback