Didn't hear it from me

Efter att ha jagat runt ett bra tag så hittade jag senaste numret av brittiska Glamour, gömt bakom en trave Cosmopolitan. Alla tre färgerna fanns, och jag valde det perfekta nude-glosset Didn't hear it from me. Gillade inte glitterkornen i My People, Your People, och jag har redan en massa gloss i ungefär samma nyans som fina Who are you wearing, så valet var ganska lätt. Fast det är ju inte helt omöjligt att det blir ett Who are you wearing också... Har ni svårt att välja kan ni kolla Bjootis swatch. Köpte ett linne också när jag sprang mellan Pressbyråarna, men det var det enda.

Glosset har absolut inte samma färg i verkligheten som på bilden, det är mycket, mycket ljusare och mindre rödbrunt. Ljuset i bilden blev helt fel eftersom att jag fotade när det var halvmörkt ute.

Nu ska jag fortsätta att packa upp, vilket jag verkligen är sjukt långsam på. Resväskorna brukar ligga uppslagna på golvet i någon vecka innan jag tar mig tid att packa upp dem. Men, så ska det inte bli den här gången. Förhoppningsvis.

Kommentarer
J

Det finns en tidningsaffär i västermalmsgallerian som jag besökte igår, där hade de en hel del brittiska glamour kvar :)

2008-06-30 @ 10:47:18
URL: http://joiesss.blogspot.com/
Cassandra

Åh, du måste recensera den sen. Vill också ha en, men är osäker om de verkligen täcker mina sjuukt röda läppar, hihi :)



Kram

2008-06-30 @ 17:50:27
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Malin

J: Vad bra, då vet jag om jag skulle vilja köpa fler :) Tack!



Cassandra: Det ska jag absolut göra! :) Vad jag hunnit testa hittills så tycker jag inte att det är sådär jättetäckande, men tror att det blir jättefint på dina läppar ändå! :) Kram

2008-07-16 @ 11:01:51
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback