Hej då!

Har haft massor att göra idag, så därför har det blivit lite dåligt med bloggandet. Har till att börja med varit inne i stan och fått mina ögonbryn noppade och mina fransar färgade, och efter det rusade jag runt i ett par timmar och sista minuten-köpte allt jag glömt att köpa inför imorgon. Efter det har dagen varit fylld med packlistor och resväskor och klädfyllda golv, men jag måste säga att för att vara mig har packningen gått ovanligt bra. Sen har jag väl glömt hälften också, haha, men det är en annan fråga.

Det här blir i alla fall det sista inlägget innan jag åker, ska upp fyra (!) imorgon och jag måste duscha och packa lite till innan jag kan gå och lägga mig. Mysigt. Men jag ska ju å andra sidan åka till Spanien, så jag ska inte klaga :) Nä, nu måste jag verkligen fortsätta, men jag ska försöka få tag på en dator under tiden jag är där nere, så jag kan uppdatera lite. Men tills dess; ha det jättebra! ♥

Kommentarer
MalleKalle

Ha det så jätte trevligt i spanien :) jag är avis! Kram

2008-06-14 @ 16:29:08
URL: http://MalleKalle.devote.se
fannyy

ha det bäst! ^^

2008-06-14 @ 18:35:03
URL: http://fannie.blogg.se/
lizzie

ha det så underbart :) om du minns mig som hade bloggen "lizzzien.blogg.se" så ser du kanske att jag har skaffat en ny blogg nu :) vet inte hur länge den håller men ifall du skulle vara intresserad av att kika in nån gång så tänkte jag att jag skickar länken till dig :) blev så less på min gamla blogg så jag gjorde en ny blogg i stället. och jag kommer knappt ihåg de människors bloggar som jag läste ofta i förut osv, men direkt jag gjorde en ny blogg så kom jag och tänka på dig. gillade din blogg jättemycket och tänkte fortsätta läsa den nu när jag själv börjar blogga igen :)



är inte säker på hur länge min blogg håller + att jag är väldigt dålig på att uppdatera. men nu ska jag inte skriva hur mycket som helst, som jag redan har lyckats göra ;) haha pusshejdå!

2008-06-18 @ 13:28:22
URL: http://lizetty.blogg.se/
Cassandra

Åh, ha det bäst :D Ser framemot både bilde och uppdatering vid hemkomst!

2008-06-19 @ 22:47:25
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Malin

MalleKalle: Tack och kram! :)



Fanny: Tack :D Hoppas du börjar blogga igen snart :)



Lizzie: Åh, såklart jag minns dig! Skulle verkligen verkligen velat läsa, jättesynd att du tog bort den igen :/ Men jag blir iaf jätteglad att du kom att tänka på mig först, tack! :) Hoppas du kommer tillbaka snart med en ny blogg!



Cassandra: Tack söta! :)

2008-07-04 @ 16:27:55
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback