Tillbaka från Västkusten

Image Hosted by ImageShack.us
Jag kom tillbaks från Göteborg redan i lördags kväll, men sen dess har det hänt grejer varje dag, så något bloggande har inte riktigt hunnits med. Hur som helst har jag verkligen haft det sjukt kul där nere! Har shoppat på Avenyn, druckit Chailatte i Nordstan och varit på Liseberg såklart. Vågade mig faktiskt på både Balder och Kanonen (efter mutor av diverse slag), trots att berg-och-dalbanor inte riktigt är min grej i vanliga fall, haha. Nu ska jag få min dagliga dos av SATC, och sedan blir det nog sängen för mig. Har fått alldeles för lite sömn den senaste veckan. Godnatt ♥

Kommentarer
Vanessa

tack, vad fint det är i göteborg!

2008-07-24 @ 09:08:20
URL: http://vanessass.blogg.se/
Cassandra

Nej usch, Balder var helt galen haha :D Jag är jätterädd för allting, haha! Visst är det fint i göteborg, höll på att bli tokig bland alla fina byggnader, och spårvagnarna är ju bar aså himla bra :D Hoppas du hade en underbar resa!



kram

2008-07-25 @ 10:01:12
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Malin

Vanessa: Visst är det? :D Har du varit där någon gång?



Cassandra: Haha, jag gillade den, men Kanonen var inte riktigt lika kul ;) Ja, eller hur, jag älskar verkligen Göteborg :D Fast det där med spårvagnarna vet jag inte, det tog mig typ en kvart att fatta hur man skulle få den att stanna, haha! Detsamma! :) Kram!

2008-08-11 @ 11:09:46
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback