Dagens i-landsproblem


Lite andra grå väskor. Från vänster; Jil Sander, Marc Jacobs, Foley + Corinne, Chloé, Chloé, Celine

Jag är kär. I en väska. Det är inte första gången i och för sig, men den här gången är det i en väska som jag faktiskt kan köpa. Ingen Birkin alltså. Men - för det finns såklart ett men - den är grå. Visst, det är skitsnyggt med gråa väskor, men det kanske inte är det mest användbara. Om jag lägger drygt tusen spänn på en väska vill jag att den ska passa till i princip allt. Vad säger ni, är en grå väska en minst lika bra investering som en svart eller brun?

Kommentarer
J

jag köpte en brun DKNY för 2000, den passar verkligen till allt så jag är supernöjd, men ändå grå passar ju också bra till allt?

eller gör det inte? jag tycker att du ska slå till :)

2008-07-11 @ 17:53:14
URL: http://joie.webblogg.se/
Cassandra

Ja, det passar ju till allt det med - jag tycker det är finare än brunt ändå tror jag... Känns skit andväntbart, tänk bara till marinblått eller svart typ.. ah :D Slå till!

2008-07-12 @ 19:37:39
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Malin

J: Den är verkligen jättefin, det var väl den du köpte i London? :) Ja, i och för sig, det är bara jag som alltid är så velig innan jag köper saker, haha!



Cassandra: Ju mer jag tänker på det, ju mer vill jag ha en grå väska, haha :D Men när jag åkte tillbaka och skulle köpa den var den inte riktigt lika fin som jag mindes den, så det blev inget köp ändå :(

2008-07-16 @ 11:10:19
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback