Slut på busstrejken!

Hurra, busstrejken är avblåst! Eftersom jag bor på en ö ett par mil utanför Stockholm med en bra bit till tunnelbanan, så har jag helt enkelt suttit fast här ute under de dagar som strejken pågått. Det är alldeles för långt att cykla eller gå, och jag har inte riktigt budgeten för att kunna ta taxi. Har inte ens kunnat ta mig in och se Sex and the City-filmen, vilket jag sett fram emot i flera månader. Buhu. Och inte kan jag gå i helgen, eftersom att mitt planerade biosällskap aka M och E inte är hemma i helgen. Hm. Hur som helst, nu ska jag iväg och kolla om ett paket som jag beställt har kommit, och efter det hade jag tänkt att lägga upp lite Mallorcabilder. Ska bara leta upp alla kameror vi hade med oss först...

Kommentarer
J

ÄNTLIGEN :D fan va härligt! ett tag kanske jag skulle få avboka massa grejer, men så jävla skönt att det är över :D

2008-07-04 @ 17:42:07
URL: http://joiesss.blogspot.com/
Malin

Jag vet, blev så jävla glad när jag hörde det :D Fast de pratar om att det ska sätta igång igen om bara några dagar :(

2008-07-08 @ 00:50:07
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback