I'm a Baglady

Image Hosted by ImageShack.us

Igår efter mitt tandläkarbesök (spände tandställningen, vilket inte var sådär jätteskönt. Men om åtta veckor är den borta, hurra!) blev det lite shopping. Köpte två väskor, en svart Stam bag-inspirerad från Charmante och en tanfärgad från NYPD. Sen kunde jag inte motstå ett par utreade, jordgubbsglassrosa spetsballerinor (blir det mer flickigt än så?) från Belle, så de fick också följa med hem. Vet inte om det var ett helt klokt beslut, men det går i alla fall inte att lämna tillbaks dem, haha. Bilderna gör inte riktigt något av mina köp rättvisa, men så är det ju nästan alltid. Nu ska jag fortsätta packa till min och M's Göteborgsresa som går av stapeln imorgon. Längtar!

Kommentarer
Cassandra

Svar: Ja, visst är hon? :D Jag som är kort tycker dock inte att det är lika roligt, haha. Åhh, längtar tills jag med får ta bort min tandställning.. Den 26 augusti tror jag det blir för min del :) Och finfina köp, stambagen liksom.. :D



Kram och ha det underbart i gbg nu :D

2008-07-16 @ 13:02:33
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
J

superfina väskor och ballerinaskorna med! har sett de i rött och svart tror jag det va ;)

2008-07-16 @ 14:02:42
URL: http://joiesss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback