Top Model 9!

Jag hade av någon anledning fått för mig att det amerikanska Top Model (det svenska går inte att kolla på, såg ett halvt avsnitt och sen inget mer - så himla dåligt!) inte skulle sändas igen förrän i höst, så som det inbitna Top Model-fan jag är blev jag verkligen glad när jag såg att TV3 börjar sända säsong nio nästnästa onsdag. Okej, det hela blir lite patetiskt ibland (speciellt Tyra Banks försök att bli nästa folkkära Oprah/Dr.Phil - lycka till säger jag bara), men jag kan inte låta bli att kolla på det. Så ni kan ju gissa var jag kommer befinna mig 6/2 13/2 klockan nio. Och den här gången ska jag inte råka få redan på vem som vinner innan det hela slutar.

Image Hosted by ImageShack.us
Och, icke att förglömma när vi ändå pratar tv, Gossip Girl som börjar 29/1! Tyvärr har jag inte femman, så jag får väl våldsgästa någon kompis. För se det - det ska jag!

Update: Nu verkar premiärdatumet för Top Model ha ändrats. Dubbelkollade att det var den sjätte innan jag skrev det här inlägget, men när jag sedan såg reklamen en gång till dagen efter så stod det helt plötsligt den trettonde. Fattar ingenting...

Kommentarer
J

jag har inte heller femman :( snyft!

2008-01-21 @ 20:04:33
fanny

Gossip girl, gossip girl, gossip girl! Det enda jag kan tänka på nuförtiden! sitter och kollar på en massa avsnitt på youtube! mitt liv i ett nötskal, förstår du. :D
(jag borde egentligen tänka på sova, sova, sova och skola, skola, skola...)

2008-01-23 @ 00:42:24
URL: http://fannie.blogg.se
Malin

J: Buä, det är synd om oss! Men vi får som sagt våldsgästa kompisar och kolla, haha ;)

Fanny: Har också kollat lite på Youtube (typ trailern) måste jag erkänna, även fast det känns ganska meningslöst när jag kanske inte ens kan kolla på det :( Hahaha, så borde jag också tänka, sova och skola ;)

2008-01-23 @ 09:31:49
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback