När kommer du?

Var över hundra dagar kvar till födseln när jag satte in min lilla count-down-grej, och nu är det noll dagar kvar. Fatta Image Hosted by ImageShack.usvad tiden har gått fort! När som helst är det i alla fall dags för min nya kusin (den sjätte) att komma till livet. Om det inte redan hänt förstås. Eller händer just nu. Spännande är det i alla fall! Hoppas att du kommer snart!

För min egen del har det blivit shopping idag, och det blev en del köpt (för nej, det är faktiskt inte alltid så att jag shoppar när jag shoppar, haha) På rean faktiskt (brukar ju alltid lyckas med att köpa saker till fullpris när det är rea.) Fotar och visar imorgon, inte så bra ljus just nu, plus att jag är hur förkyld som helst och är så trött att jag gladeligen skulle kunna... om inte sova, så i alla fall bara kolla på film eller något. Well, det kanske är precis vad jag behöver. Te och soffan - here I come!

Kommentarer
J

svar: jag börjar också på tisdag. :/ jobbigt alltså! vill inte tillbaka till allt pluggande nu!
haha, ja det är kul :) jag måste fan få upp bilderna nu!

2008-01-05 @ 11:32:43
URL: http://metrobloggen.se/memorial
Malin

Eller hur, orkar bara inte! Och så är det ju nationella. Och gymnasieval. :/ Haha, ja :D

2008-01-13 @ 11:20:47
URL: http://www,mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback