2008!

Gott nytt år! Lite i efterskott kanske, men vafan, det är ju fortfarande årets första dag! Gårdagen (eller kvällen då) var verkligen hur kul som helst, allt blev väldigt lyckat och precis som vi tänkt oss. Skriver inte i detalj vad som hände (inte så intressant för er att läsa, plus att jag inte är riktigt säker på vilka som läsre här), men, kul hade vi i alla fall (speciellt jag och R, haha!)

Nyårsoutfiten var det lite sämre med, hade inte alls planerat vad jag skulle ha på mig, så jag stod en timme innan jag skulle gå (osminkad och med blött hår) och panikrotade i garderoben. Blev en svart, enkel, kort klänning med svart, brett sidenband i midjan med svarta strumpbyxor och svarta high heels till slut. Inte så originellt och kul kanske, men det funkade.

Nej, nu ska jag försöka sova lite till, är hur trött som helst, plus att jag är förkyld - inte den bästa kombinationen kanske. Hoppas att ni får en riktigt bra start på tvåtusenåtta i alla fall, och att både ni och jag kan hålla era nyårslöften (för några såna har ni väl?)
Image Hosted by ImageShack.us


Kommentarer
Cassandra

Gott nytt år! Du lät sådär lagom panik-supermegasnygg :) Hoppas du hade det underbart!

Kram

2008-01-01 @ 18:54:32
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Detsamma! :D Åh, tack, du också! :) Hoppas att du fixar ett bildöverföringsprogram så att man får se din snygga outfit! Lät ju så himla fint :) Själv glömde jag att fota :/ Hoppas att du också hade det underbart! Kram

2008-01-03 @ 00:00:48
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback