Titta vad jag har!

En Katherine Hamnett-tee (från H&M's Fashion Against Aids-kollektion) har blivit min, min, min och bara min. Ha! Tvingade min stackars mamma att leta efter den på sin lunch eftersom att hon jobbar i stan - och hon hittade den! Så praise the Lord! Eller? Såklart det måste vara ett problem med det hela.
Image Hosted by ImageShack.us
Den enda storleken som fanns kvar var 36. Jag är normalt en 32/34. Tröjan sitter inte snyggt på mig (och sen är jag inte överförtjust i skärningen heller.) Så då återstår alternativen - sy in eller lämna tillbaka. Och jag vet inte om jag gillar den mycket att jag är beredd att sitta och pilla och sy i flera timmar (för ja, så lång tid tar det för en icke-slöjdbegåvad människa som mig att sy in en tröja.)
Vad jag gör återstår nu att se.
I'll keep you updated ;)


Kommentarer
fanny

omg,jag ÄÄÄLSKAR "fahion against aids". typ, bästa uppfinningen sedan hjulet.?

2008-02-06 @ 21:56:36
URL: http://fannie.blogg.se
Cassandra

Jag tycker nog, allvarligt, att du ska lämna tillbaka den. Tro mig, har du inget sinne för symaskiner ska du INTE prova dig på det! Jag lovar, gjorde så med en tröja som sen.. Ja, liksom.. Inte blev någonting haha! Då är det bättre att hoppas att det kommer in en 34, även om Fashion Against Aids är för en mycket god sak.

men kan inte någon i din närhet sy? :D

2008-02-07 @ 19:41:05
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Fanny: Hahahaha ;)

Cassandra: Hahaha, okej, tror att jag har bestämt mig för att lämna tillbaka den. Om jag inte använder den som nattlinne eller något ;) Eller så kanske jag kan be mormor att sy in den förresten... ;) Bra idé!

2008-02-07 @ 19:58:38
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback