People var först igen

PEOPLE PHOTO EXCLUSIVE: Nicole Richie's Baby! | Nicole Richie

Känns som att bloggen blivit lite väl kändisfixerad den senaste tiden - men vad göra när Oscarsgalor avlöser babyfödslar? Nä, just det. People Magazine har i alla fall, inte helt oväntat, köpt första bilderna på Nicoles och Joels söta lilla Harlow. De var såklart långt ifrån gratis - en miljon dollar tyckte tidningen tydligen att det var värt att få publicera fotona först av alla. Med alla stundande kändisbarnsfödslar i åtanke kan man ju undra hur mycket pengar de egentligen tänkt lägga ut på "exclusive first photos"...

Kommentarer
lizzy

ojdå, inte lite pengar det! söta bild var det också förästen :)

2008-02-28 @ 16:11:01
URL: http://lizzzien.blogg.se
Joie

svar:
Fyfan va för de som kallat dig anorektisk! jag vet precis hur det känns och jag är som du - äter dubbelt så mycket som de flesta. min mammas kompis är också extremt smal och hon äter SJUKT mycket mat och är till och med smalare än mig och hon mår jättebra!
och jag har som du försökt gå upp i vikt, men inte förns nu har det börjat gå frammåt fast bara lite. de som alla jämt klagar på hos mig är mina armar och
ben, alla kvinnor i hela jävla släkten har smala armleder och jag kan inte göra något åt det! det är samma sak med mina vader, de är jättesmala och bara för det anses jag vara supersmal.
och nej, vi kan inte göra något åt det! jag har börjat inse att jag borde acceptera mig själv som jag är, är det inte mer tjejer som klagar på dig än vad killar gör?

har du vart i london? :)

2008-03-02 @ 17:51:03
URL: http://joie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback