Christopher Kane för Lancôme

Christopher Kane går i Julie Verhoevens fotspår och har precis som den sistnämnda tillsammans med Lancôme tagit fram fyra nya nyanser (Moulin Rouge, Red Hot New York, Tokyo Plum Blossom och Rio Mango.) av Lancômes storsäljare Juicy Tubes. Men Kane-glossen är inte vilka som helst - Christopher har, precis som Julie, placerat en illustration på sina tuber, vilket gör dem ännu mer habegärliga.
Image Hosted by ImageShack.us

Själv tycker jag att färgerna på Kanes glans känns mycket roligare och snyggare än Julies rätt trista ljusrosa, men jag måste ändå säga att Verhoevens tub är aningen sötare. Men trots det kliar det i fingrarna efter ett (eller fyra) lipgloss by Christopher Kane. Vad säger ni? Känner ni suget (don't misstolka)?

Kommentarer
Cassandra

Guud, vilken förpackning! :) Men färgerna var sådär, lite ljusa kanske.. Men den rödaktiga, wow! Men jag avstår nog på grund utav pengar brist, haha!

2008-02-07 @ 19:39:07
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Visst är de snygga!? Vill ha! Ja, lite trista kanske, men jag gillar rosa ;) Fast den rödaktiga var ju helt klart coolast :D Den orangeaktiga gillade jag inte i tuben, men vem vet - det kanske blir snyggt på :) Haha, okej ;)

2008-02-07 @ 19:53:45
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback