Apologize

Fyfan! Nu står jag inte ut längre. Den här låten förföljer mig! Varje gång jag slår på radion hör jag den, och när jag i panik kastar mig mot radion och lyckas byta kanal - vad är det jag hör om inte den. Igen. Varje morgon väcks jag av ett gnälligt "I'm holding on your rope, got me ten feet off the ground" (och det oberoende av vilken kanal jag ställt in väckarklockan på), och slår jag på MTV är det videon som spelas. Hör jag den här låten en enda gång till kan jag inte hållas ansvarig för mina handlingar. Tyvärr.

Kommentarer
Cassandra

Ja fyfan, den kommer jämt på lugna favoriter som mami envisas med att lyssna på dygnet runt. Den var bra först, men nu är den som en livs sjungande stalker! Jag blir galen jag med, haha :D

2008-02-16 @ 19:36:31
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Jag vet, den spelas liksom JÄMT! Nonstop. Kan inte beskriva hur otroligt mycket jag längtar tills den slutar spelas överallt. Känner bara för att bita på något eller sparka sönder en dörr så fort jag hör den!

2008-02-16 @ 19:51:52
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback