Pepparkakshus

Image Hosted by ImageShack.us
Idag står pepparkakshusbakning med E på agendan, en tradition vi inledde för en massa år sedan. Eller bakning och bakning, försöka-bygga-ihop-en-färdig-sats-utan-att-ta-sönder-den borde jag kanske kalla det. Förra året blev det ett rosa hus med en kanin i skorstenen (haha, don't ask), men i år vet jag inte riktigt vad jag vill göra. Skulle gärna åstadkomma något som på bilden ovan, men vi kan säga så mycket som så att med mina bakningstalanger (eller snarare bristen på dem) kommer det inte hända.

Kommentarer
fanny

"Eller bakning och bakning, försöka-bygga-ihop-en-färdig-sats-utan-att-ta-sönder-den"

Haha, precis så är det för mej också! ;D

2008-12-15 @ 20:01:33
URL: http://fannie.blogg.se/
Olivia

åhh, vad kul att baka pepparkakshus! kan vi inte få se en bild på det som du gjorde? :):):)

2008-12-16 @ 17:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback