Tipp tapp

Image Hosted by ImageShack.us
Vänstra bilden är lånad från tipptapp.se

Den här söndagen skulle egentligen vara helt vigd åt pluggning, men någon gång vid tvåtiden ringer en uppgiven M (som pluggar på samma prov som mig) och drar med mig till en julmarknad som ligger i närheten av där vi bor. Det var inte tänkt att inhandlas något mer än brända mandlar (för hur gott är inte det egentligen), men när jag såg den här sockersöta tomten (som faktiskt är en aning sötare i verkligheten) kunde jag inte låta bli. Känner mig lite tant som handlar tomtar på julmarknader, men men, haha. Passar alldeles utmärkt som för tidig julprydnad i mitt rum, som numera går i caffe latte, vitt och ljusrosa, gör den i alla fall.
Nu - tillbaka till demografin och min älskade ask Duc d'O.

Kommentarer
liisa

hihi, den var as söt! kul med en tommte som inte är röd eller grå :DD

2008-12-07 @ 21:18:50
Olivia

Den var sjukt söt, vill också ha :D

2008-12-08 @ 16:36:48
Cassandra

Ååh vilken sötnos då :D Vill också vara tantig och köpa tomtar på julmarknaden, haha!



Kram

2008-12-08 @ 19:22:29
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback