Gott nytt år!

Och så var det nyårsafton igen. Det här året har verkligen gått sjukt snabbt, men det har hunnit ha både sina bra och dåliga stunder. Mycket har förändrats, och mycket är detsamma som förr.
Image Hosted by ImageShack.us
Ikväll blir det för min del först middag hos tillsammans med M, S och några personer från E:s klass, och efter det fest hos R. Ska bli grymt kul! Jag och M är hur taggade som helst och dansar runt till 70-talshits här hemma (jag iförd min volangklänning, M i en skitsnygg glittrig sak med öppen rygg.) Hoppas ni får en underbar kväll och ett riktigt gott nytt år!
Vi hörs nästa år!

Kommentarer
fanny

låter superkul :) haha, själv spenderade jag nyårsafton på en dansbana iförd i 80-talskläder...det var roligare än vad det låter! :)

gott nytt år!

2009-01-01 @ 19:18:11
URL: http://fannie.blogg.se/
Malin

Det var det verkligen :D Haha, det låter också superkul! :) Gott nytt år!

2009-01-01 @ 22:04:43
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback