Dagens fråga

Jag och E satt och funderade på bussen idag:

Varför känns mackor med smält ost så mycket onyttigare än mackor med vanlig?

Och där har ni dagens i-landsfundering, mina vänner. Haha, när jag läser rubriken nu så tänker jag på Dagens Visa - någon som kommer ihåg det? Det var ett barnprogram som gick varje kväll när jag var runt fem, sex år, och jag gillade det inte alls. Små barn skulle säga vad de hette, sjunga en sång och sedan le självbelåtet i slutet. Någon mer som kommer ihåg?

Kommentarer
Jossan (SK7)

ååhhh juste, dagens visa! hahahahah, ja hatade värkligen det, de var så sjukt tråkigt. och de där me osten - haha, ingen aning men jag måste erkänna att jag tänkt likadant ibladn :D

2008-12-31 @ 00:19:35
Malin

Försökte leta reda på det på Youtube, men det fanns inte :( Dagens Visa alltså, haha :) Visst var det trist? Fattade aldrig riktigt syftet med det heller ;)

2008-12-31 @ 00:21:08
URL: http://mln.webblogg.se/
Anonym

när man hettar upp saker i mikron försvinner 90 % av näringsämnena... antar att det även gäller för toasts :P

2008-12-31 @ 14:51:46
Malin

Smart! Då var det inte bara en känsla då :) Det visste jag inte förresten, ska nog sluta mikra saker så mycket, haha :P

2009-01-01 @ 22:05:54
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback