Cashmere Mafia

När jag satt och plöjde igenom några SATC-avsnitt igårkväll började jag fundera över Cashmere Mafia. Serien som vi alla hoppades skulle komma till Sverige, men sedan upptäckte (i alla fall de flesta av oss) inte var något mer än en dålig Sex and the City-kopia med stundvis snygga outfit. Var tog den vägen? Har andra säsongen visats också, eller var tittarsiffrorna så dåliga att TV3 inte brydde sig om att köpa in den över huvud taget?
Image Hosted by ImageShack.us

En annan serie som borde komma hit snart är Stylista, som jag skrev om i våras. Har visats i USA nu under hösten, och förhoppningsvis kommer den hit till Sverige snart. Någon som vet något mer?

Kommentarer
tori

fattar inte heller vad det tog vägen, fast jag tycker som du att det inte spelar så stor roll egentligen, de var ju som sagt inte specielt bra... :)

2008-12-23 @ 11:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback