Day two

Så var andra dagen på gymnasiet avklarad. Känns rätt bra faktiskt, gillar min klass so far, och jag har nästan lärt mig alla namn. Tilläggas ska då att jag har jättesvårt för att komma ihåg namn, kan hälsa på en människa och en minut senare inte komma ihåg vad personen heter, haha.

Imorgon börjar vi hur som helst gå efter det vanliga schemat. Tidigt tycker jag, trodde inte att vi skulle göra det förrän nästa vecka. Men, även om det känns lite surt att börja med allt plugg igen, så måste jag säga att jag gillar mitt schema. Tio över tolv till kvart i tre varje fredag, det är inte helt fel!

Kommentarer
J

åh tur att du gillar din klass :) jag har inte ens sett alla i min...det känns lite wierd.

men men, alla som jag pratat med hittils är schyssta så :)

vilken skola går du i? ;P

2008-08-19 @ 16:19:09
URL: http://joiesss.blogspot.com/
Cassandra

Svar: Jo tyvärr :( Eller vi har hemstudiedag nu i dagarna två, och då fick vi lit euppgifter vi skulle skriva klart. Resten gör jag frivilligt för att jag ska få MVG minnsann, haha jag är en sådan pluggis :D



Duktigt det där men namnet, jag kommer knappt ihåg vad jag själv heter :D



Kram

2008-08-19 @ 21:03:42
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback