Dop

Image Hosted by ImageShack.us

Nja, det var inte riktigt läge för bara ben idag, så det blev strumpbyxeklätt som gällde istället. Själva dopet var fint och sådär, men eftersom att de som var där var antingen typ fyrtio eller två år så var själva grejen efteråt inte sådär jätteöverdrivet underhållande för min del. Satt mest och åt, haha.

Nä, nu ska jag byta om och möta upp E. Ha en jättebra lördagskväll!

Och nej, bilden är inte tagen hemma hos mig (har inte för vana att ha fotografer på gamla präster på väggarna), och det är skugga under min arm, och ingenting annat, haha.

Kommentarer
Cassandra

Oj så fin du var :D Själv har man glidit omkring i smutsig Juicyset hela dagen, haha. Och vilken vackert hår sen, helt lockigt och dant :) Visst har du ganska lockigt hur naturligt, eller minns jag fel? :)

Kram

2008-04-20 @ 02:13:22
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
malin

det där blev ju super snuggt jag tkr jag ! :)
svar: eftersom glasögonen endast kostade 49:- /st var dett ju inget snack om saken :)

2008-04-20 @ 18:31:45
URL: http://malinmackdahli.blogg.se
Malin

Cassandra: Tack söta, vad snäll du är! ♥ Haha, men du har i alla fall ett fint Juicyset att glida omkring i till skillnad från mig ;) Och du minns rätt, jag har sådär lockigt håt naturligt, fast jag vet inte om jag gillar det eller inte, haha :) Kram! :*

Malin: Tack, vad söt du är! :) Nä, det förstår jag verkligen :D

2008-04-21 @ 16:03:52
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback