Avslutningsbal?

Till avslutningsbalen som niorna i vår skola ska ha i juni hade jag såklart tänkt att ha på mig någonting lite finare än sådant man går i varje dag. Absolut inte långklänning, men typ en cocktailklänning i något sidenaktigt material kanske och kuvertväska. Och snygga skor såklart.

Men efter att ha pratat med några av tjejerna i klassen så fick jag reda på att de planerat att ha helt vanliga sommarklänningar och typ ballerinaskor. Okej att man kanske inte behöver köra på långa handskar och långklänning som sagt, det känns ju onekligen en aning overkill, men lite uppklädd kan man väl i alla fall vara. Det är ju liksom avslutningsbalen. Nä, lite trist tycker jag att det är, men för att se det från den positiva sidan så blir det lite enklare också. Nu letar jag söt, blommig sommarklänning och snygga heels istället, vilket jag antar är något lättare att hitta än en snygg och lagom fin cocktailklänning. Men ändå... Tråkigt!


Kommentarer
amelie

Nej vilken besvikelse :/ men man kan ju ha en sommarklänning och fina smycken, och som du skrev, heels så att det blir lite uppklätt :)

2008-04-26 @ 11:38:22
URL: http://ameliehh.devote.se
Cassandra

Dom har VR vimmel idga också som du kanske kan gå på? :D I kungsan klockan 15:00 tror jag :)

Mäh, vad tråkigt :( Men du kan ju ha en killer sommarklänning, och som du sa, snygga heels :)

Kram!

2008-04-26 @ 12:26:06
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Clara

haha,a det var sjukt kul;)

2008-04-26 @ 13:20:23
URL: http://Strawberrytree.blogg.se
Malin

Amelie: Ja, eller hur :( Precis, då blir det ju i alla fall lite roligare än sånt som man har på sig i vanliga fall :) Och en anledning till att köpa nya skor, haha!

Cassandra: Hann inte gå på det, synd :/ Skulle gärna velat, det verkade kul! Ja, visst är det?! :/ Det är nog så det får bli, skulle inte vara så kul att komma dit överuppklädd liksom :)

Clara: Förstår det :D

2008-05-17 @ 00:34:01
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback