Min vecka

Måndagar är brukar inte direkt vara min absoluta favoritdag - men morgondagen känns faktiskt helt okej (!). Kanske därför att min vecka ser ut så här:

Måndag: Inställd spanska! Slipper att bli utsatt för min spanskalärares andedräkt och utstickande näshår! Yes! Spanskaläxan som vi har till på onsdag iställer för lektionen har jag dock förträngt (jag menar, vem orkar skriva spanska verb i perfekt? Formen perfekt alltså.)
Tisdag: Slutar efter lunch på grund av utvecklingssamtal: meaning bara två lektioner på hela dagen!
Onsdag: Slutar efter lunch på grund av utvecklingssamtal, dock är inte detta lika roande eftersom att jag kommer ha ett samtal med ovan nämnda spanskalärare (som på något sätt lyckats bli min mentor) 15:00. Känns inte bra.
Torsdag: Slutar efter lunch på grund av utvecklingssamtal. Det blir pannkakor till lunch, och eftersom att mitt lag vann tävlingen på friluftsdagen vi hade i tisdags så kommer vi få pannkakorna serverade med läsk, glass, chokladsås, vit duk och levande ljus. Hehe, lite corny kanske, men gott! Plus dansträning på kvällen.
Fredag: Hmm.. Det är fredag!

Nu - middag innan två-och-en-halv-timmes-dansträningen börjar. Och ja, jag är fortfarande lite förkyld. Men det låtsas vi inte om.

Kommentarer
Linda

Men snacka om härligt!
Önskar att det oxå var så för mig, jag hatar verkligen måndagar, man inser lixom att man har en HEL vecka skola framför sig = bläh ;)
Ha det bra!

2007-09-09 @ 18:38:12
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Cassandra

Men vilken najs vecka :D
Själv måste jag sega mej igenom alla dagr, med spanska, kurs och svenska läxa, jag kommer inte klara av åttan, haha :)
Hoppas spanska läraren snart hittar till tandborsten och en flaska listerin!
Kram

2007-09-09 @ 22:07:47
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Linda: Ja! :D Jag också, fast om jag ska vara ärlig så hatar jag tisdagar ännu mer, de känns så.. meningslösa! ;) Detsamma! :)
Cassandra: Eller hur, känns riktigt bra här! ;) Haha, jag kommer inte klara av nian, har lagt alla läxor på hög, så nu bara måste jag komma igång och göra dem. Trååååkigt. Hahaha, eller hur, och till en nästrimmer! Den kan han använda i öronen också för den delen ;) Hoppas han kan dela med sig av Listerinet till min syo också, UHHH säger jag bara! ;) Kram

2007-09-09 @ 22:35:13
URL: http://www.mln.webblogg.se
Joy

åh vilken skön vecka! skulle inte banga på att sluta efter lunch :/

2007-09-11 @ 16:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback