.. Men jag shoppar ändå

Imorgon fyller mi madre år, och då ska hon såklart ha present(er)! Eftersom att jag är en sån person som skjuter upp det mesta så hade jag tänkt att köpa en present i onsdags - men jag blev sjuk. Torsdag - sjuk, idag - sjuk. Vad skulle jag göra annat än att proppa i mig massor med Alvedon och åka idag? Så blev det i alla fall, och nu är jag hemma igen, och mår inte sådär jättebra. Hm. Till mamma köpte jag en necessär från Åhléns (som till min besvikelse inte hade YSL's Palette Esprit Couture framme så att jag kunde få se på den. Ackackack) som hon önskat sig (dyr necessär om man tänker på att det inte var något speciellt märke eller material, 275:- kostade den) och jag själv köpte min nya kärlek, Jelly Pong Pong Chic Shine (den är värd 179:- för tre gram, okej!?). Så fin, så fin och luktar så gott, så gott. Köpt på Pashion Cosmetics i SOUK-gallerian (tack för att den affären finns - älskar!) Så glad och så nöjd med den, känner mig faktiskt till och med lite friskare när jag tittar på den ;) Sen lämnade jag in kupongen man fick i senaste VR (som för övrigt suger, väntar tills prenumerationen går ur) i Clinique-disken på NK, så jag fick en miniförpackning med puder (som var i min färg också, ibland har man tur!) och sen åkte jag hem. Well, nu ska jag fortsätta snora mig igenom kvällen, drömma om mina eventuellt blivande stövlar (!) och hoppas på att jag blir frisk till morgondagens brunchkryssning.

Image Hosted by ImageShack.us

Vet att det ser ut som ett fingeravtryck i min ljusrosa stain, men det var så när jag öppnade förpackningen. Eller så råkade jag peta när jag var omedveten om det. Unfortunately. Färgerna ser är ljusare än på bilden jag tagit, men mörkare än bilden jag googlade fram. Dock mest lika den googlade bilden. Fast lite mörkare. Hehe.

Kommentarer
Cassandra

Stackae, men vilken tur att du i alla fall hitade något du tyckte om :)
Tycker inte heller om vr längre, men omman får ett gratis mini puder så kanske man ska köpa det här nummret.. :)
Kram och krya på dej!

2007-09-07 @ 21:54:46
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Ja, är så glad för den :) Sen om den är bra eller inte är en annan fråga, haha ;) Verkligen inte jag heller, gillar den inte alls sen Ebba slutade, men jag kan ju liksom inte säga upp prenumerationen :/ Fast ett minipuder var ju bra, fast det var väldigt.. mini ;)
Kram och krya på dig också!

2007-09-08 @ 10:06:26
URL: http://www.mln.webblogg.se
Joy

jag var också och hämtade ut pudret från clinique :) haha, fast man hade ju trott att det skulle vart lite större, men eftersom man fick det gratis gör det ju inget :) fast den var lite för ljus för min hy tyvärr :/

2007-09-08 @ 11:47:53
Malin

Haha, eller hur, det VAR verkligen mini. Inte för att jag trodde att det skulle vara som originalförpackningen, men ändå ;) Men som sagt, eftersom att man fick den gratis så gjorde det ju inget :) Nej, vad synd :/ Var samma sak för mig när jag skulle hämta ut någon gratis tonad hudkräm från Nivea som man också fick genom VR, den var alldeles, alldeles för mörk. Men det är ju iofs svårt att göra en färg som passar alla.. ;)

2007-09-08 @ 19:33:09
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback