Breaking News

- Två butiker som hittills aldrig funnits i Sverige kommer nu under hösten komma hit (totalt missat att American Apparel öppnat sin butik på Söder redan för ett par veckor sen. Så pinsamt och jag ber så mycket om ursäkt!) - jag pratar förstås om Agent Provocateur och American Apparel. Agent Provocateur kommer befinna sig på Birger Jarlsgatan (i J.Lindebergs gamla lokaler) medan det inte är bestämt ännu var American Apparel kommer hamna. Kommer definitivt kolla American Apparel, men Agent Provocateur känns inte riktigt som min grej direkt ;)

- För alla er som inte kan få nog av Maybelline's Dream Matte Mousse så kommer jag med en (förhoppningsvis) glad nyhet. Den luftiga moussen kommer nu även att finnas som concealer! Kanske är som ett osmart drag från Maybelline's sida eftersom att alla jag pratat med som äger moussen använder den som just concealer, och om det nu finns en "riktig" så tror jag inte att så många kommer köpa den vanliga moussen igen. Men det är bara funderingar.. Dream Matte Mousse Concealer kommer kosta runt 79:-. Hittade tyvärr ingen bild, men förpackningen ser ut precis som de andra Dream Matte Mousse-förpackningarna, genomskinlig på undersidan med ett plastlock. I det här fallet är beige.

- DKNY Be Delicious är älskad av många och nu kommer tre nya produkter (limited edition såklart) som alla doftar av det omisskännliga äpplet. Först och främst är det en lystergivande version av den vanliga Be Delicious,dock är grapefruktdoften (aldrig känt den, men tydligen finns den) extra framhävd, men även ett trioläppglans i grön (såklart) förpacking och ett Shine Body Gloss Spray, det vill säga en spray som ska återfukta och ge lyster på huden. Dessutom luktar den såklart av den populära parfymen. Kul - men jag tycker det borde räcka med Be Delicious-produkter nu. Känns som om de försöker krama ur så mycket pengar som möjligt ur parfymen bara för att den blivit så populär. Smart, visst, men efter Be Delicious Red Apple, Be Delicious Picnic in the Park och nu de här tre produkterna så borde det väl ändå räcka?
Image Hosted by ImageShack.us
Och när jag ändå håller på kan jag ju passa på att säga att Britney (troligen) har förlorat vårdnaden om sina två söner Sean Preston och Jayden James. Nya vårdnadshavaren kommer förmodligen bli Kevin Federline. Någon som blev förvånad över det här? Inte jag.

Och så tycker jag såklart att ni ska hjälpa mig ur min ofta återkommande bestlutsångest. Tack.

Kommentarer
Joy

åh vad glad jag är över att american appreals äntligen kommer till sverige!
herregud, stackars barn! men, jag tror inte att kevin federline är en särskilt bra förälder han heller!

2007-09-18 @ 21:13:17
URL: http://memorial.bloggspace.se
toublouse

American Apparel finns ju på söder :)

2007-09-19 @ 17:55:05
URL: http://toublouse.blogg.se/
Joy

pinsamt att jag har missat det... vart? :p

2007-09-19 @ 20:22:37
toublouse

Götgatsbacken. gamla pärlshopen i think. vid bruno(heter den så?) gallerian :)

2007-09-19 @ 22:11:24
URL: http://toublouse.blogg.se/
Malin

Joy: Jag också! :) Tycker också så himla synd om dem, inte för att jag vet om Britney är en bra mamma eller inte, men kul för de där barnen att flyttas hit och dit när de inte ens är tre år gamla. Ska inte säga för mycket, för jag vet ju som sagt inte om Britney är en bra mamma eller inte, men ändå..
Toublouse: Oj, märkte nu att jag missat att de öppnat för redan ett par veckor sen. Pinsamt! Men tack för att du sa till iaf, då måste jag genast dit och kolla :)

2007-09-21 @ 14:38:09
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback