Back on track!

Blivit en rejäl paus nu (sex dagar - rekord för att vara mig!), men nu är jag back on track igen. Har varit så himla mycket i skolan nu eftersom att det är sista veckan innan praon (allt ska vara klart, projektarbeten, prov, uppgifter - you name it), så det har inte blivit någon tid över att blogga alls. Men nu är det som sagt prao i två veckor (på måndag då), och imorgon är det orienteringsdag (hata!) - alltså inga mer läxor och prov på två veckor. Om man bortser från praouppgifterna, matteläxan, samhällskunskapsläxan och spanskaprovet såklart. Men ändå!

Är jättetrött (därför blir allt jag skriver just nu mest blir svammel) för ovanlighetens skull, så jag ska passa på att gå och lägga mig innan jag piggnar till igen. Länge sen jag somnade innan tolv. Är tillbaka på riktigt igen imorgon. Om ni har hittat hit igen förstås. Har ni det?


Kommentarer
Linda

Ja, det har verkligen vart en himla massa plugg och skit, så det har även vart svårt för mig att hinna blogga..
Japp, såklart! :D

2007-09-28 @ 22:20:59
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Joy

ja, jag håller med dig sista året i grundskolan är inte att leka med. fick 12 läxor den här veckan, UNDERBART! eller, 10 läxor och 2 prov. haha, usch! lyckost dig som har prao igen!

2007-09-28 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback