Ännu mer kändisparfymer

Så trött i mina ben, har sprungit omkring i stan hela dagen och när jag är på väg hem (fick stå inklämd mellan en barnvagn innehållandes ett gallskrikande barn och en jättetjock gubbe hela tunnelbaneresan. Kul!) får jag reda på att dansträningen börjar ikväll. Jag trodde den började på torsdag. Kommer aldrig, aldrig, aldrig orka dansa i två och en halv timme ikväll, men jag vill verkligen dit, har saknat alla som jag inte träffat under sommaren jättemycket. Men mina ben.. Stackars dem!
Image Hosted by ImageShack.us

Fått reda på att Sarah Jessica Parkers nya parfym Covet släpps (i alla fall på Åhléns City) vecka 39, alltså om drygt tre veckor. Måste in och lukta på den, är så himla nyfiken! Dessutom kommer Christina Aguileras nya doft Christina Aguilera förhoppningsvis att släppas snart också, är nyfiken på den med. Och vilken flaska sen! Och när vi ändå håller på att prata om den aldrig sinande strömmen av kändisdofter måste jag visa bilderna på Kate Moss nya parfym också. Vars flaska jag inte är lika imponerad av. Men sen var det slut. För tillfället.

Kommentarer
lizzy

kul med nya parfymer, spännande o se vad dom luktar senare :) har du någon aning vad dofterna ska vara på doms parfymer ? :)

2007-09-02 @ 21:13:00
URL: http://lizzzien.blogg.se
Cassandra

Vilken underbar flaksa på Christinas parfym! :D

2007-09-03 @ 19:58:30
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Lizzy: Precis, hoppas att de luktar gott också :) Om du menar liksom hur de kommer lukta så vet jag, Kates kommer vara " en blommig doft med noter av bland annat apelsinblommar, magnolia och mimosa" och medan Christinas kommer vara "en orientalisk blommig doft, med inslag av vanilj, mandarin, pion, jasmin, plommon och svarta vinbär." Tror att båda kan lukta riktigt gott :)
Cassandra: Visst är det!? Är helt förälskad i den, nästan så man måste köpa den hur den än luktar, bara för flaskan.. ;)

2007-09-03 @ 20:39:19
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback