Nyshoppat

Var i Kista igår, blev både bio och shopping. Inte så mycket av det senare, men en del fick jag ändå ihop. Först, en grå, mjuk tröjklänning från H&M, hur skön och mysig som helst. Syntet, javisst, men för 199:- så får man inte så mycket mer. Sen, en kabelstickad tröja med 15% angora i från Cubus (av alla ställen) för 299:-. Inte världens finaste kanske, men mjuk och skön är den, och går både att ha till jeans och strumpbyxor.  Eller eventuellt strumpbyxor (XS + 173 centimeter lång Malin = tveksamt.) Sen blev det en låååång svart halsduk från H&M och ett silverhalsband med silveräpple från Lindex. Och ett rosa band. Sen var det slut.

Image Hosted by ImageShack.us

Dagen har tillbringats med beloved J, och snart ska jag ta bussen till M för att titta på hennes nya möbler, kläder och skor, för att sen gå till dansen. Yes, that's min söndagskväll. Vad ska ni hitta på ikväll? Och tycker ni att jag ska behålla alla kläder? Kanske byta färg eller något?

Och ja, det är min vanliga beslutsångest som spökar. Usch.

Och förlåt för världens sämsta bildkvalitet, men det blev så när jag tvingades förminska för att det skulle få plats i inlägget. Sorry!

Kommentarer
Cassandra

Åh, underbar kläder!
Alla var grymt fina, såklart att du ska behålla dom :)
Och vilka himla lyx att vara över 170, jag vill med :D

2007-10-07 @ 20:22:01
Joy

jag tycker att du ska behålla allt!! :)

2007-10-08 @ 16:50:54
Linda

Allt var übersnyggt! :D

2007-10-08 @ 20:17:59
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Tack, vad gullig du är :D Ska behålla alltihop är jag nästan helt säker på ;) Inte lyx alls, skulle mycket hellre vara sött kort som du :D Eller under 170 i alla fall :(

Joy: Tror att det blir så också, tack för hjälpen! :D

Linda: Tack så jättemycket :D Bra att snälla ni finns och kan hjälpa mig lite när jag behöver det ;)

2007-10-14 @ 15:26:37
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback